Niemniej zdarzają się takie momenty, kiedy można szczerze w to powątpiewać. Dochodzi do nich najczęściej wtedy, gdy coś się nie układa, np. z powodu niewłaściwej konfiguracji poszczególnych modułów. Jednak zamiast załamywać ręce i tracić czas na obdzwanianiu wszystkich dostępnych specjalistów od technologii IT, można skorzystać ze sprawdzonych usług PrestaShop.
Spersonalizowana pomoc techniczna PrestaShop
Zakładając sklep e-commerce, wydaje się, że wszystko w nim zrobi się samo. Zwłaszcza jeśli korzysta się ze skryptu PrestaShop. Niemniej zdarzają się takie momenty, kiedy można szczerze w to powątpiewać. Dochodzi do nich najczęściej wtedy, gdy coś się nie układa, np. z powodu niewłaściwej konfiguracji poszczególnych modułów. Jednak zamiast załamywać ręce i tracić czas na obdzwanianiu wszystkich dostępnych specjalistów od technologii IT, można skorzystać ze sprawdzonych usług PrestaShop.
Wybór najodpowiedniejszego pakietu pomocy technicznej
Biorąc pod uwagę fachową pomoc oferowaną sklepom e-commerce postawionym na PrestaShop, koszt za usługę nie jest wygórowany. W dodatku istnieje możliwość doboru odpowiedniego pakietu usług serwisowych. Do wyboru jest wariant podstawowy, optymalny i rozbudowany, a każdy z nich cieszy się powodzeniem wśród tych samych bądź zupełnie innych właścicieli sklepów WWW. Wszystko zależy od tego, jak poważny jest problem i czy można go rozwiązać w przeciągu kilku godzin. Na ogół wystarczy tylko przesłać informację, czego on dotyczy. Następnie ekspert zapewniający pomoc techniczną PrestaShop szybko zaznajomi się z sytuacją i znajdzie z niej optymalne wyjście.
Pomoc techniczna PrestaShop dopasowana do możliwości finansowych
Nie każdy biznesmen dysponuje potężnym zapleczem finansowym, a problemy techniczne związane z funkcjonowaniem e-commerce bywają kosztowne. Na szczęście zawsze można zdecydować się na pakiet pomocy technicznej PrestaShop, który jest mniej wymagający pod tym kątem. Przykładowo może się okazać, że w zupełności wystarczy wariant podstawowy. Osoba nieznająca się na błędach wynikających z niewłaściwej konfiguracji może uznać ze swojej perspektywy, że są poważne. Tymczasem profesjonalista może się z nimi rozprawić w ciągu kilku minut.
Warto więc rozważyć wybór najmniej kosztownego pakietu. W razie gdyby się nie udało rozwiązać zaistniałej sytuacji, zawsze ma się dwie możliwości – albo wybrać dodatkowe minuty w tym pakiecie, albo zdecydować się na droższy. Ta druga możliwość zapewnia dostęp do kolejnych minut w niższej cenie. Im droższy jest pakiet, tym ten dodatkowy czas, dostępny na naprawę, kosztuje mniej.
PrestaGuru.pl
Polskie szablony PrestaShop