Czasy jednak się zmieniły i klienci oraz ich wybory lubią być doceniani – to samo tyczy się pracowników. Gadżety reklamowe, które są wręczane przy różnych okazjach, powinny być zdecydowanie na czasie.
Ekologiczne prezenty dla pracowników – co się przyda?
Pracownicy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak właściciel firmy odnosi się do nich i ich pracy – upominki dla pracowników powinny być na czasie, jedynie wtedy będą miały sens. Ekologiczne prezenty dla pracowników są dobrym pomysłem również ze względów ideologicznych – dbanie o dobro naszej planety powinno leżeć w interesie również firm – nawiązujące do tej filozofii gadżety firmowe czy firmowe upominki będą doskonale spełniać swoje zadanie. Wśród propozycji warto rozpatrzeć butelki termiczne, a nawet materiałowe torby wielokrotnego użytku. To jedne z tych upominków, które faktycznie są praktyczne i przydadzą się bez względu na wykonywane zajęcia w wolnym czasie. W jakich sytuacjach najlepiej wręczać pracownikom takie drobne upominki?
Okazje dobre na ekologiczne prezenty dla pracowników
W każdej firmie jest przynajmniej kilka chwil i sytuacji, w których jakikolwiek firmowy prezent jest więcej, niż tylko mile widziany. Po pierwsze dobrze widziane jest, jeśli nowego pracownika w ekipie powita się drobnym prezentem powitalnym. O ile zwykle jest to kubek z firmowym logo, tak dzisiaj stawia się głównie na butelki termiczne oraz ich uniwersalność. Dzięki temu nowo zatrudniona osoba będzie się czuła doceniona i mile widziana w zespole. Podobnie będzie z pożegnaniem pracownika – niezależnie od stażu warto zrobić pożegnalny prezent, dzięki któremu wspomnienia o miejscu pracy będą przyjemniejsze. Niewielki upominek firmowy sprawdzi się także w przypadku Świąt Bożego Narodzenia czy niewielkich awansów w strukturach wewnętrznych przedsiebiorstwa.