Jakie gadżety reklamowe wybrać?
Mówiąc o artykułach promocyjnych, większość przedsiębiorców myśli o długopisach z logo. Są one jednymi z tańszych i praktycznych gadżetów. Jednak długopisy z logo to nie wszystko. Wybierając artykuły, które mają kojarzyć się pozytywnie z naszą firmą, powinniśmy postawić na coś oryginalnego i niebanalnego.
Jeżeli firma zajmuje się sprzedażą kosmetyków dla kobiet, oprócz długopisów powinna postawić na przykład na kosmetyczkę lub lusterko z logo. Majsterkowiczom zaś dobrze podarować małą miarę, która na obudowie będzie posiadała grawer z nazwą naszej firmy.
Gadżety powinny być uniwersalne, lub kojarzące się z branżą, w jakiej działa przedsiębiorca. Długopisy, notesy i ołówki sprawdzą się nie tylko jako prezent dla klientów, ale także jako nagroda w konkursie, czy reklama dołączona do ulotek na imprezach, które firma sponsoruje.
Inne gadżety powinniśmy jednak wybrać, gdy mamy dokładnie określony profil klienta. Gdy sprzedajemy towary ekskluzywne, lepiej zamiast ołówka czy notesu wybrać pióro lub skrzynkę na wino (oczywiście wypełnioną odpowiednim trunkiem).
Po co firmie artykuły reklamowe?
Gadżet reklamowy jest darmowym upominkiem dla klientów. Ma on wzbudzać w nich pozytywne emocje i zachęcać do dalszego korzystania z naszej oferty. Dzięki nim mamy możliwość nawiązywania dłuższej współpracy z osobami dla firmy najważniejszymi - z odbiorcami. Niezależnie od tego, czy nasza firma działa w sektorze usług, czy handlu, gadżety reklamowe zawsze wzbudzać mają pozytywne emocje i przywiązanie do naszej marki.
Oprócz tego artykuły promocyjne mają przypominać klientom o naszej firmie. Dlatego warto umieszczać na nich dane adresowe lub telefon kontaktowy. Dzięki temu damy im szansę na skontaktowanie się z nami, gdy będą chcieli skorzystać z naszych usług, czy wybrać potrzebne im rzeczy z naszego asortymentu.
Gadżety reklamowe są dużo lepszym rozwiązaniem niż tradycyjne wizytówki. Klientom kojarzą się one z podarunkami, a wszyscy kochają dostawać prezenty. Artykuły takie mają więc za zadanie budować pozytywny wizerunek firmy wśród obecnych i potencjalnych klientów. Tak ważne jest więc, by wybrać do ich wykonania firmę, która wykona je rzetelnie i z wysokiej jakości materiałów.