Wydrukuj tę stronę
poniedziałek, 21 marzec 2022 11:33

Litery reklamowe jako skuteczna forma reklamy zewnętrznej – 4 powody, dla których warto je mieć

Oceń ten artykuł
(1 Głos)
litery reklamowe litery reklamowe Graffico

Stanowią formę nowoczesnej reklamy i perfekcyjnie łączą skuteczność, praktyczność i atrakcyjność wizualną. Litery reklamowe to rozwiązanie inspirowane obowiązującymi trendami sprzedażowymi i sposób na doskonałą widoczność marki. Czytaj dalej i poznaj 4 powody, dla których warto je mieć.

4 powody, dla których warto zainwestować w litery reklamowe

Nowoczesne litery reklamowe zapewniają doskonałą widoczność bez względu na okoliczności. Trwałe i odporne na warunki atmosferyczne, są inwestycją, na którą warto się zdecydować. Co decyduje o popularności liter reklamowych, również tych o dużych gabarytach?

1. Litery reklamowe zwracają uwagę estetyką wykonania

Dobra reklama ma przede wszystkim przyciągać wzrok – również estetyką wykonania. Obawiasz się, że wyróżnienie własnej marki obecnie jest niełatwym zadaniem? Wielość banerów, plakatów i szyldów zmusza Cię do szukania efektownych alternatyw? Postaw na litery reklamowe przestrzenne, osiągające wysokość nawet 15 metrów.  

Litery reklamowe

Litery reklamowe świetnie sprawdzają się jako atrakcja turystyczna w miastach i wsiach

2. Litery przestrzenne mają wiele zastosowań 

Litery reklamowe 3D mają mnóstwo zastosowań i mogą być wykorzystywane w każdej branży. Pełnią funkcję przede wszystkim reklamową i skutecznie zwiększają rozpoznawalność marki. Wielu przedsiębiorców docenia potencjał liter przestrzennych i chętnie wykorzystuje je w dekoracjach zewnętrznych i wewnętrznych, tworząc tym samym spójną aranżację. Co ciekawe – na własne litery reklamowe decyduje się coraz więcej polskich miast. Taka forma promocji wyraźnie zwiększa atrakcyjność turystyczną miejsca i zachęca do odwiedzin. O uniwersalności tej formy reklamy decydują jakościowe materiały, trwałe malowanie proszkowe, wykorzystanie diod odpornych na działanie wody i wilgoci, a także – możliwość pełnej personalizacji projektu. 

3. Litery reklamowe są ekonomiczne, ekologiczne i wielofunkcyjne 

Nowoczesne litery reklamowe są produkowane z materiałów o dużej wytrzymałości i odporności na działanie czynników zewnętrznych, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Co ciekawe, taka forma reklamy, dzięki zastosowaniu energooszczędnej technologii LED, jest ekonomiczna i ekologiczna. Dzieje się tak dlatego, że litery są podświetlane tylko wtedy, kiedy jest to konieczne (np. po zmroku, wyłącznie w dni handlowe). 

4. Pozwalają na pełną personalizację

Materiał, kolor, kształt i gabaryty – litery reklamowe mogą być dowolnie modyfikowane, po to, żebyś otrzymał projekt zgodny z filozofią marki i własnymi preferencjami. Wielość możliwych rozwiązań sprawia, że tę formę reklamy dedykuje się przedsiębiorcom działającym w każdej branży. 

Litery reklamowe zaprojektowane na miarę Twoich potrzeb

Decydując się na litery reklamowe, warto zaufać liderom w branży zajmującej się reklamami wielkogabarytowymi, w tym – projektowaniem i produkcją liter reklamowych. Innowacyjne rozwiązania proponuje np. Graffico, oddając do dyspozycji klientów litery przestrzenne, wykonane z jakościowych materiałów (aluminium o grubości 2 mm, lico plexi lub lico elastyczne). Perfekcyjna technologia pozwala na przygotowanie szyldów i dekoracji o niestandardowych rozmiarach (nawet do 15 metrów wysokości!) i wysokiej wytrzymałości, a wielość rozwiązań w zakresie podświetlenia – na uzyskanie niebanalnego efektu. Graffico przykłada wagę do szczegółów – dlatego stosuje ekologiczne i energooszczędne diody o wodoodporności na poziomie IP68. Jeśli reklama świeci 10 godzin na dobę (bez względu na warunki atmosferyczne), relatywny czas jej funkcjonowania może wynosić nawet 15 lat. Co więcej, utrata natężenia światła jest wówczas absolutnie niewidoczna dla ludzkiego oka, a szyld pozostaje skuteczny i atrakcyjny wizualnie przez cały czas użytkowania.